Jak instalovat Debian z 2 CD?

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Úterý Září 1 13:30:38 CEST 1998

On Fri, 28 Aug 1998, Egon Eckert wrote:

> Zdravim,
>
> koupil jsem si Debian 2.0 na 2 CD - na 1. je "main" a na 2. "contrib" a
> "non-free". Mohl byste mi nekdo poradit zpusob, jak z techto CD pohodlne a
> pomoci dselectu instalovat? Nemam 2 CD mechaniky a kopirovat obsah jednoho z
> CD na HD se mi taky nechce (odhlednu-li od toho, ze tam stejne tolik mista
> nemam...). Reseni tohoto problemu jsem nenalezl v zadnem helpu ani v zadne
> konferenci.

 Nejprve LINUX nainstalovat z 1. CD. Pak rebootovat aby vse bezelo z
instalace na HDD, vymenit CD a nasledne pomoci dselectu by melo jit
instalovat z 2. CD.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na upol.cz, MichlV na risc.upol.cz              *
*  Web:     http://www.upol.cz/~michlv                               *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *