konkurenceschopnost Linuxu (Re: cestina)

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Úterý Září 1 13:59:10 CEST 1998

>Mylite. Dukazem je prave Applixware. Nacitat vytvory z M$ shitu (Word,
>Excel) zvlada. Je pritom objektivne (nepouzivam ani M$ Opici ani Applix) lepsi.
>Zkusenosti v nasi firme jsou takove, ze uzivatele M$ Opice rvou kazdou
>chvili, ze maji nejaky problem, kdezto podobne vykriky od Applixistu jsem
>snad jeste neslysel (vim, mozna je to v uzivatelech ;-).
>Pritom M$ Opice se prodava radove vice nez Applix.
>Podle mne to neni nicim jinym nez smlouvami mezi M$ a vyrobci PC o povinnych
>dodavkach M$ Win (vim o smlouve s Compaqem, ktera zakazuje vsem prodejcum
> [...]

Pokud si pamatuji bylo tu nekolik dopisu o tom
ze nemohou naczit Aplix cesky.

Podle mne je hlavni problem Linuxu porad cestina v
grafickem prostredi. Jeji instalace neni zrovna uzivatelsky
privetiva a snadna.
Dan