Xserver pro NT

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Úterý Září 1 14:47:49 CEST 1998

On Tue, 1 Sep 1998, [ISO-8859-2] Rudolf Ulč wrote:
> pouziva nekdo Linux jako server a na klientech X server bezici na  Win95
> nebo NT ? ---> existuje nejaky free Xserver pro NT nebo WIN95 pouzitelny s
> Linuxem ?
Mame jednu instalaci WinNT na kterem nam bezi sice udajne lokalni
X server od DECu NuTC. Pustil jsem si na nem aplikaci z HP-UX a nebyl
problem. Teoreticky je totiz jedno kde bezi aplikace a kde se zobrazuje.
Vetsina X serveru dodrzuje standardy, jen je otazka, zda aplikace
nepozaduje extension, ktere na svem X serveru nemate.

	Karel Dudasek		e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz
	Spravce poc. site	VTOPU
	tel: +420 443 673693	Cs. Odboje
	fax: +420 443 21532	518 16 Dobruska