zvukovka TurtleBeach MAUI na Linuxu (RH 5.1)

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Úterý Září 1 16:13:49 CEST 1998

On Tue, 1 Sep 1998, M. Vlk wrote:

> Karta neni pnp, takze ji pnpdump nenajde. Co se tyce inicializace,
> to mozna mate pravdu, ale i neinicializovana by mela byt alespon
> videt pri bootu - nebo ne?

  Neinicializovana videt nebude, pokud neni v jadre podpora prave pro tuto
kartu. Predpokladejme ze podpora neni.

> Zkousel jsem zabrouzdat na Web TurtleBeach, ale tam je podpora
> pouze pro M$ Windows a DOS, o nejake alternative ani byte :-).
> Pokud je inicializace nutna, bylo by mozno v Linuxu pouzit DOSovsky
> inicializacni program? Pokud ano - jakym zpusobem?

 Nastartovat DOS, spustit konfiguracni program a pomoci loadlinu
nastartovat linux.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na upol.cz, MichlV na risc.upol.cz              *
*  Web:     http://www.upol.cz/~michlv                               *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *