Chybove hlaseni jadra

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Úterý Září 1 16:16:59 CEST 1998

On Tue, 1 Sep 1998, Michal Kurka wrote:

> Kernel panic: Free list corrupted
>
> Musel jsem pouzit tvrdy reset. Pri bootovani se spustil fsck, protoze
> nebyl ciste odmountovan FS a po chvilce vypsal toto hlaseni znovu. Od te
> doby uz Linux nenabootuji. Nevite, co toto hlaseni znamena? Mam RH 5.0 s
> jadrem 2.0.3x
> 	Dekuji, z pozdravem

 Tipl bych to na problem s pameti. V biosu vyzkouset nastavit cekaci
stavy pro pristup do pameti na maximum. Jestli i potom bude delat
vyzkouset vytahnout a znouvu nasadit pamet, pripadne vyzkouset jinou.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na upol.cz, MichlV na risc.upol.cz              *
*  Web:     http://www.upol.cz/~michlv                               *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *