konkurenceschopnost Linuxu

Jakub Dadak dadman na brainsys.cz
Úterý Září 1 16:51:59 CEST 1998

>Jak muze konkurovat Linux Win, kdyz urcite vice nez polovina uzivatelu
>Linuxu zvolila to nejlepsi co mohla udelat, tj. kombinaci obou OS ?Jak
>jinak si vysvetlit tak dobre znalosti Win a NT u nekterych Linux
>uzivatelu ? Asi by si vsichni Linuxaci meli sahnout hluboko do
>svedomi.Skoda, ze nikdo nedelal statistiku OS.Treba by dopadla takto :
>

>  Rozdeleni uzivatelu Linux :
>   60 % ma nainstalovane W95 nebo NT spolecne s Linuxem.
>   30 % k nim ma nekde pristup, kdyz ne v praci tak alespon doma.
>   10 % nikdy nepracovali s W95 nebo s WIN NT.

Presne tak, moje slova. Linux se hodi na neco a NT zase na neco jineho.
Na linuxu bezi sitove zalezitosti (idealni Internetovy server),
ale na office nebo vyvoj aplikaci jej nepouzivam. Pokud vim stale
neexistuje srovnatelne vyvojove prostredi s MS Developer Studiem
a o srovnatelnosti MS Office a jinych Linux Office take
dost pochybuji. Abych mel komfort pod X stejny jako pod
Winnt40, tak to bych je konfiguroval nekolik let, narozdil
od hodinove instalace NT a stejne by me chybela podpora typu
Drag and drop atd.

Linux mam rad a NT taky, takze me nekamenujte jako zaryteho MS vyznavace.
Kazde se hodi na neco.

        JD
--
  ,{(~)~(},       Dadak Jakub             Brain Systems s.r.o.
,( ((~) ){){}     dadman at brainsys.cz   Rybkova 1