konkurenceschopnost Linuxu

Pavel Formanek pavel na it.cas.cz
Úterý Září 1 17:45:58 CEST 1998

brezina wrote:

> ohledne wordu jsme tema asi vycerpali.
> ale: co situace s CAD programy? mam na mysli lilo jen kvuli nahozeni Acadu (LT).
> de facto standard v prumyslu je DWG (mimo GIS). hm.
> takze jestli nekdo napise nejake  free 2D rysovaci prkno (navrhuji nazev MotoCAD
> ;)) pro X , s vystupem rekneme DXF (ach jo, ja vim, neni to zrovna to prave ...)
> tak mu budou navzdy vdecni studenti (a absolventi ?) stavaren a strojaren.
> nebo mi neco uniklo a podobny SW existuje?
> (nemam na mysli varicad, opravdu jen neco na urovni LT)\

Myslim, ze neco takoveho uz vznika.
Nedavno jsem nejaky program pro rysovani hledal a nasel jsem:
http://pw2.netcom.com/~iamcliff/FREEdraft.html

Bohuzel, zatim se mi to nepodarilo prelozit. Po uspesnem prekladu
jsem skoncil pri linkovani s cca tisicem radku chyb :(

Pokud se FREEdrat nekomu podarilo prelozit, byl bych rad za jakoukoliv
informaci.

--
|    Pavel Formanek                     |  e-mail: pavel na it.cas.cz

| Institute of Thermomechanics AS CR,   |  phone:  +420-2-6605 3892 |
| Dolejskova 5, Praha 8, Czech Republic |  fax:    +420-2-858 4695  |