xfte a cestina - Binarky + Zdrojaky na psani cestiny v X-sech

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Úterý Září 1 21:11:32 CEST 1998

Suma Petr Tobiska wrote:

> Ja bych zajem mel. Pod konzoli mi fte nejde vubec.

Pro "obrovsky" zajem dvou lidi jsem pripravil stranky
jak se zdrojaky tak i s binarkami.

Vhodne umisteni do /usr/local/bin (pro debiany doporucuji pouzit stow),
dale je nutno nezapomenout na podadresar /etc -> /usr/local/etc
kde je konfigurak, bez nehoz to nepobezi.

Pokud mate cestinu nakonfigurovanu korektne melo by to bez problemu
pracovat. Pokud cestinu nemate a funguje Vam alespon `ScrollLock'
jako modifikator 5 pak si cestinu prepnete touto klavesou.

`PrintScreen' funguje stejne jako v X/Emacsu jako chytra mrtvola
a `Pause' prepnete na totalni ceskou klavesnici - nechce se mi to
zatim vice dokumentovat. Pri problemech se zeptejte.

Soucasti teto verze FTE je mj. muj kod na obsluhu klavesnice -
snazil jsem se o co nejkorektnejsi provedeni "con_i18n.*"

Pokud jsou zde lide, kteri chteji napsat korektni aplikaci
v Xsech chovajici se pokud mozno co nejkorektneji k locales
necht se na to mrknou. Pripominky bych se rad dozvedel.

Soucasti je i brutalni premapovavac, ktery by mel pracovat
cesky i kdyz uzivatel nema X-sy cesky nastavene - samozrejme
je to hack - ale je docela cool.

Pokud by nekomu binarky nefungovaly ma moznost si fte prelozit
s optiony jake potrebuje - tj. zda-li ma byt pouzito hackovane
premapovavani, jestli ma byt pouzito funkci XmbDraw... .
A hlavne jak maji byt prekladany X-sy - -DX_LOCALE nebo bez.
Zalezi na tom, zda-li pouzivate distribuci x-su prelozenou
s timto definem.

Tak si to uzijte.

--
		Odstranite-li ve Windows95 vsechny chyby
			budete mit prazdny disk