Lynx 0

Peter Stibrany cipso na ganga.gjh.schools.sk
Středa Září 2 13:04:12 CEST 1998

Ahoj vsetci..

Nedavno som nainstaloval noveho Debiana, aby som raz opat mal cerstvy
system ;-) Pravda, dal som na reci par jednotlivcov z #Linux, ktory
tvrdili, ze Debian 2.0 Beta a ostra verzia su 'skoro' rovnake a tak mam
'len' betu. Problem je ale inde (a s betou asi nesuvisi, aj ked...
neskusal som). Moj Lynx nespravne zisti, resp. nezisti vobec IP adresu
hostu 0. Tj. prikaz

$ lynx 0

nefunguje. Dostanem ze hlada 0, www.0.sk, www.0.cz, atd. Ale nenajde.
Samozrejme, ze

$ telnet 0 80

funguje bez problemov. Zatial som to vyriesil tak, ze to /etc/hosts som
hodil
127.0.0.1		www.0.sk
Ale to nie je zrovna dobre riesenie. Skusal som prekompilovat lynxa,
zdebugovat ho, aj myslim, ze by som mohol pridat detekovanie tej nuly,
ale cele sa mi to nezda. Na Slackware 3.4 s libc5 lynx2.8nieco funguje OK.
Mozno je to problem libc5 - glibc2. Neviem. Poradte. Diky

Peter -Cipso- Stibrany