Cestina & linux, help

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Středa Září 2 13:14:36 CEST 1998

"(:- vojtiK -:)" <vojta na amis.cz> wrote:
> Kde muzu najit nastaveni klavesnice & spol, ktere se cte pri startu
> linuxu
>
> Kdyz mi to nabiha, tak mi to nacte klavesni & spol z konfiguracnich
> souboru /etc/sysconfig/keyboard & spol vporadku, jenze vzapeti na to
> (hned dalsi radek) to zacne nacitat nejakou klavesnici cs-head cz-...
> cs-... z baliku ucw-cs-1.1 a tu ja tam nechci. Nemuzu to nikde najit
> abych to zrusil. Diky moc

   Asi by stacilo udelat rm /etc/rc.d/rc?.d/*ucw-cs ... Nebo
rpm -e ucw-cs-1.1-2.

   Ne ze by mi zmineny balik bez problemu fungoval. Magicky prikaz

/bin/echo -en "\033(K"

menici obrazovkovy font mi bud nejak ze startovacich skriptu vypadl, nebo
tam vubec nebyl (dela se i pro tcsh?). Aha, podle instalacni skriptu to
vypada, ze se dava do /etc/issue, tam ho nemam. Nemeni se nahodou
/etc/issue pri instalaci noveho jadra? Pak to neni extra dobre misto -
clovek preinstaluje jadro a ma po ceskych fontech na konzoli. A kdyz uz
to cele zprovoznim (a vzpomenu si, ze se musi pro dalsi funkci drzet Caps
Lock), tak mne vypadavajici fonty pri prepnuti do X a zpet nuti premyslet,
jestli to opravdu potrebuji.

   Zkuste mne nekdo presvedcit, ze mam dat ucw do Czech-HOWTO jako
doporucovane reseni a ne jako alternativu.

                                              S pozdravem
--
                         ***  Petr Kolar  ***
            Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229