podpora SCSI pro aic7890 ??

Radek Kanovsky radekk na uh.cz
Středa Září 2 16:28:24 CEST 1998

On Wed, 2 Sep 1998, Peter Kundrat wrote:

> Nieco by malo byt na:
> ftp://ftp.dialnet.net/pub/linux/aic7xxx/testing/

Zkousel jsem posledni verzi pro jadro 2.0.35 a nefungovalo to.
Mam desku Gigabyte GA-6BXS s integrovanym AIC 7880.
Pokud byl maly delay po resetu SCSI sbernice, tak to nenaslo
disk. Kdyz jsem ho zvetsil, tak to disk naslo, ale partition
tabulka byla porusena, takze nefungovalo lilo, fdisk atp.
Docasne jsem to vyresil tak, ze jsem do jadra 2.0.35
dal driver z jadra 2.0.30.

Pokud je na instalacce RedHat5.1 jadro 2.0.33-35, tak to asi
nebude fungovat a bude treba dat na disketu starsi jadro.

Zdravi

Radek