Navrh/Podnet: Necitujme cele odstavce, prosim

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Středa Září 2 17:27:55 CEST 1998

Michal Fadljevic wrote:

> Pripojuji se k tomuto prani. Zkusme necitovat cele dlouhe odstavce
> ze zpravy na kterou odpovidame, vzdyt staci 1-2 radky a navic (snad se
> nepletu) asi kazdy Newsovy/Mailovy klient umi vlakna.
>
> Treba tohle vlakno byla (podle me) docela pekna debata, ale proc mnozit
> vetsitka {:), ne ?

Myslim, ze kazdy klient ma i scrolovatka :-)
(Emacs umi dokonce ty ">" sam zakryt - ale to jsem se spletl a
delam mu zbytecnou reklamu :-))
A ne vzdy cloveka bavi dohledavat o cem se to vsichni bavi :-)
A ty Cesnetovske Inet trubku to uz nejak ustoji :-)

   Zdenek Kabelac    http://www.fi.muni.cz/~kabi/   kabi na fi.muni.cz