hamm: detekce eth0

Petr Herman Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Středa Září 2 19:18:06 CEST 1998

Omlouvam se za FAQ starou jako lidstvo samo:
Mam PCI eth. Planet ENW-8300-T nastavenou na IRQ=11, I/O=0xd800,
kompat. s NE2000.

Naposledy jsem jel Debian 1.3 bo, ve kterem se eth ovladala pres modul,
takze jsem pri jeho instalaci konfiguroval io=0xd800 a vse bylo OK.

Ted jsem preinstaloval na Debian 2.0 hamm, jadro 2.0.34, kde kupodivu
skoro zadne moduly v nabidce nejsou, tak predpokladam, ze vse normalni
je zakompilovano v jadru - ale to pri bootovani hlasi
  eth0: unknown interface

Kdyz dam pri bootovani:
  LILO: linux ether=11,0xd800,eth0
tak to nepomaha, ani kdyz dam do /etc/lilo.conf:
  append="ether=11,0xd800,eth0"

Co se s tim da dal delat?

Diky, Petr Herman