jak na MySQL

Temperance temperance na tnet.cz
Čtvrtek Září 3 10:23:37 CEST 1998

Dobry den,
muzete mi nekdo poradit jak nastartovat MySQL na RH5.0, kde mam vse
nainstalovano z puvodniho CD Linux RH 5.0 (c-ecko, lib atd.) + MySQL
verzi 3.21.33 (myslim, proste to posledni), prelozi se to OK i
kompilator by mel byt vyhovujici verze, ale po startovani demona to
napise neco ve smyslu
mysqld endded, system underload

mam 486 AMD 133; 24MB Ram

pokud potrebuji novejsi knihovny, muzete mi prosim poradit co vse musim
stahnout, abych mel vyhovujici prekladac cecka, make, lib atd. (moc mi
to zatim pod tim linuxem neni jasne, ze pokud potrebuji novejsi
knihovny, zda potrebuji i novejsi prekladac atd.)

Predem velmi dekuji
Lubor Kolacny