preklad Mico (was Re: Koffice)

Oto Buchta otalinux na buchtovi.cz
Čtvrtek Září 3 09:33:57 CEST 1998

Dne St, 02 září 1998 jste napsal(a):
>Bohuzel vsechny binarky mi konci takle:
>
>kspread.bin: can't resolve symbol '_Xglobal_lock'
>kspread.bin: can't resolve symbol '_XUnlockMutex_fn'
>kspread.bin: can't resolve symbol '_XLockMutex_fn'
>
>Preklad zrejme chvili potrva. Autori rovnou rikaji, ze preklad s mene nez 100 MB
>pameti a swapu dohromady nebude uspesny.

S tim prekladem je to taky dobra bomba.
Nedari se mi prelozit Mico.
Nevite, kde se da sehnat binarka pro RH5.1?
Popr.: Jak prinutit make, aby pouzil egcs misto gcc?
V prekladu jsou pouzity MakeVars, ktere tam nejsou.
Je prilozen soubor MakeVars.in, ktery kdyz prekopiruju na MakeVars, haze chyby
typu CXX@ bad command.

Dik,

Telcontar