Problem s diskem

Zdenìk Mazanec bluehawk na cesnet.cz
Čtvrtek Září 3 11:08:42 CEST 1998

> A fdiskoval jste ho pod Linuxem ?

Samozrejme, pod cim jinym ;-) Disk jsem vrazil do systemu, zapnul, vykaslal
se na nastaveni BIOSu (neb linux ho stejne obchazi, naefdiskoval z command
lajny, rebootnul a mirne se vydesil prri pohledu na warningy. Od te doby mi
warnigy hlasu i fdisk, ale disk samotny zatim bezi bez problemu. V detekci
disku to nebude, hlasi se korekne jako U-ATA prislusne velikosti. Zjistene
parametry geometrie jsou take korektni, jen mi tvrdi, ze nesouhlasi jakesi
prepocty logickych hodnot na fyzicke.
Z.M.