Help Masquerade

Radek Hnilica radek.hnilica na usa.net
Čtvrtek Září 3 12:45:57 CEST 1998

Michal Lindner wrote:

> Cafko,

> Prave pre to je ten modul:-) ftp vytvara na prenos dat nove spojenie, pri
> ktorom druha server kntaktuje klienta a na to treba mat zakompilovanu
> zvlastnu podporu

Vsiml jsem si ze ve standardnim jadre bylo nekolik ip modulu pro maskaradu, je
tam i ip_masq_ftp. To bude asi ono. Ted zustava otazka, zdali se da masq_ftp
zakompilovat do jadra. Bud jsem to prehledl pri kompilaci, nebo to asi nejde
:-(.--
Radek Hnilica
e-mail:radek.hnilica na usa.net
http://hnilica.home.ml.org or