Lynx 0

Dan Ohnesorg, admin on power Dan.Ohnesorg na feld.cvut.cz
Čtvrtek Září 3 13:07:16 CEST 1998

On 3 Sep 98, at 12:55, Marek Andricik wrote:

> Ako IP hej ale ako URL velmi nie a tam je cely problem.

Prominte mi mou neznalost, ale doposud jsem byl presvedcen, ze "nulove" adresy
jsou jmena siti, proto me cela diskuse dost zajima. Mohl by mi nekdo rict, jak se
takovahle adresa zadava treba pri firewallovacich pravidlech, kde je zvykem psat
192.168.0.0/24 nebo tak podobne? Aby ten stroj vedel, ze se jedna o adresu
jednoho stroje a ne cele site?

zdravim
dan

DDDDDD
DDDDDD OO              CVUT FEL Prague, Bohemia
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Spatril ji tak jak ji panbuh stvoril.
    A stal se ateistou.