Samba a Win NT Workstation 4 se servis pack 3 se nemaji radi?

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Září 3 14:55:57 CEST 1998

nuz ja som presne toto popisoval v istej tematike o windowsoch
treba sa pozriet do predchadzajucich sprav.
V podstate treba mat dibre skompilovanu sambu a zvysok poriesi
zasah do NT-ckovych registrov.

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/