konkurenceschopnost Linuxu

Lukas Horalek lin na ester.economia.cz
Čtvrtek Září 3 16:10:36 CEST 1998

On Tue, 1 Sep 1998, Radek Vybiral wrote:

> 100% souhlasim. Samotnemu me nedalo moc prace, kdyz se jedna o Internet,
> presvedcit o vyhodnosti nasazeni Linuxu. Asi nejvyraznejsim duvodem je
Ano - kdyz je na rozhodujicim miste ve firme rozumny clovek, tak ho lze
relativne dobre na Linux ukecat. Ale Win-dogmatiku na vedoucich postech
je, obavam se, vic nez dosti...

> Pak je take velmi pohodlne delat spravu serveru na dalku, coz je u NT
> skoro neresitelny problem....
Hoho, ondyno jsem videl OpenNT, takova unixova nadstavba nad NTcka je to.
Fakt tam funguje i telnet - problem je, ze to stoji udajne par set tisic
korun. No nekupte to... Kdo by chtel Linux, kde je e.g. telnet zadarmo,
ze? ;-)

						S pozdravem
						    Lukas Horalek,
						    HN, Economia, a.s.