VESA FB: vyber fontu

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Září 3 18:52:31 CEST 1998

Hello, world!

> Zachtelo se mi slunecniho fontu SUN12x22, ale neni mi znamo, jak tento font
> nastavit.  Podarilo se mi ho prikompilovat do kernelu, proto prdpokladam, ze
> bude provozovatelny i na x86.

   [1] Pro jakekoliv vaznejsi pouzivani fbconu doporucuji stahnout si novy
console patch z ftp://atrey.karlin.mff.cuni.cz/pub/local/mj/linux/patches/l-con118.gz
obsahujicich pomerne dost veci, ktere jeste ve 2.1.pre120 nejsou.

   [2] Melo by stacit pouzit kernelovy option "video=vesafb:font:jmeno_fontu".

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"The world is coming to an end...  SAVE YOUR BUFFERS!!"