PPP server

Tomas ntikprvn na mbox.vol.cz
Čtvrtek Září 3 21:09:24 CEST 1998

Poradi mi nekdo, jak se konfiguruje PPP server?
Chci spojit server s hostem pomocí modemu a udelal jsem potrebne veci
popsane v knize Linux - Internet server (P. Satrapa, J. A. Randous). Modemy
se spoji, ale server neposle retezec login ani nepriradi adresy lince ppp0.
Na serveru v /etc/passwd mam uzivatele ppp a spoustim pri prihlaseni skript
ppplogin, v nemz spoustim pppd -detach. V souboru /etc/ppp/options nevim
presne, co zadat.
V /etc/inittab je spusteny program mgetty pro obsluhu modemu.
Klienstskou cast mam myslim dobre, kompletně jsem ji opsal ze zminovane
knihy.

								Jaromir Socha a Jan Sejnoha
								Koprivnice