Propagace Linuxu

Martin Patka smartin na mikroservis.cz
Čtvrtek Září 3 22:20:02 CEST 1998

Zdravim,

>Dohodl jsem se s redakci casopisu Internet, ze by na svem CD venovali
urcity
>prostor i Linuxu. Chtel bych Vas poprosit o spolupraci v navrhu toho, co by
se
>na CD melo objevit. Berte prosim zretel na zamereni casopisu a take to, ze
CD
>nebude cele o Linuxu (zatim :)
>Zatim jsem zvazoval umisteni Monkey Linuxu + Netscape v posledni verzi pro
libc
>i glibc.
>Pokud se zadari, melo by jit protlacit nejaky ten clanek i do tistene
verze,
>takze se treba o Linuxu zase dozvi par dalsich lidi. A o to nam prece jde.
>
>                  S pozdravem
>                                   MK

Nejake pokusy o Linux na dos-fat uz myslim delal asi dvakrat CHIP. Ale
spouste
lidi se zda i toto dost slozite (nevim, nezkousel jsem) a vzdali to pomerne
brzo.

Nevim, zda by existovala moznost vypaleni "ziveho" linuxu primo na
bootovaci CD. Akorat nevim, co s oblastmi nutnymi pro zapis - ale
mozna to uz nekdo resil. Jedine, co me ted napadlo, je primo do jadra
dat podporu pro Wokna a adresare /var, /tmp &spol vytvorit primo na
wokenni oblasti (pro 99% uzivatelu PC to je stejne /dev/hda1).

A mozna, ze existuje nejaky X-server (mozna ...-VGA16-...), ktery by
sel na vetsine soucasnych VGA-karet i bez instalace.....

Treba je to blby napad, ale pokud je to realizovatelne, mozna
by to pomohlo par vahavcu zavest na spravnou cestu....... :-))

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       martin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301, 3719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
Czech Republic                   ICQ:  4512227
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin