jak na upgrade RH 5.0 -> 5.1 ? (+shadow, RH3.0.4)

Lukas Horalek lin na ester.economia.cz
Pátek Září 4 03:10:16 CEST 1998

On Mon, 31 Aug 1998, Daniel Prynych wrote:

> Ja jsem upgradoval sarah1 na RH5.0 uplne bez problemu misto install jsem
> zvolil upgrade a uz jsem jel.
> O nic jsem neprisel.
> Dan

Skutecne o nic? Conf-soubory k sendmailu, sitove nastaveni - vsechno
zustalo jak ma.
Btw. a co baliky, ktere jsem si do stareho Sarah 1.0 nainstaloval pozdeji,
a jsou vlastne novejsi? Konkretne: rekneme, ze jsem si nainstaloval Apache
1.3.0 ale v Sarah2.0 (RH 5.0) je Apache 1.2.6. Dojde pri upgradu k
downgradu ;-), nebo to ten upgrade manager pozna a 'necha to byt'...?

					S pozdravem
						Lukas Horalek,
						HN, Economia, a.s.