Vzdalene ovldani (Re: konkurenceschopnost Linuxu)

Peter Kundrat kundrat na gic.sk
Pátek Září 4 09:01:30 CEST 1998

On Fri, Sep 04, 1998 at 08:50:16AM +0200, Robert Follner wrote:

> No, nechci zapadnout mezi ty podezrele, co hlasaji Linux a tajne
> pouzivaji NT, ale musim rict, ze z prikazove radky jde v NT udelat
> hodne veci, vcetne instalace, startovani a zastavovani sluzeb,
> administrace uzivatelu, ping, traceroute. Akorat jeste neumim
> nastavovat TCPIP a sitove adaptery. Zatim jeste maji NT co dohanet.
> Ale stejne jsem byl prekvapen, co vsechno se da v prikazove radce
> udelat.

Ano, ale ten prikazovy riadok co sa pusti z telnetd (z reskitu)
ak dobre pamatam vie pustat len programy co citaju/pisu na stdin/stdout,
takze ziadny editor, bash ide tusim len s -i  a pod ..

				pk
--
Peter Kundrat
kundrat na gic.sk