Propagace Linuxu

Robert Follner follner na icl.cz
Pátek Září 4 11:12:48 CEST 1998

On Thu, 3 Sep 1998, Michal Krause wrote:
> Zatim jsem zvazoval umisteni Monkey Linuxu + Netscape v posledni verzi pro libc
> i glibc.
> Pokud se zadari, melo by jit protlacit nejaky ten clanek i do tistene verze,
> takze se treba o Linuxu zase dozvi par dalsich lidi. A o to nam prece jde.
Chvalihodna snaha. Akorat bych se snazil upravit Monkeyho trochu pro
cestinu. Myslim, ze se to nevyviji (aspon kdysi to na WWW bylo napsano)
a ta verze, kterou jsem zkousel, moc te cestiny nemela. Aspon ceske
biznet fonty pro X bych prosil.
Jinak bych rekl, ze Monkey je velmi povedena distribuce a dobry napad.
Rad bych, kdyby nekdo zorganizoval nejakou udrzbu a pokracovani vyvoje.
Chtel bych se ucastnit, a kdyby se podarilo z toho vytvorit kvalitni
ceskou distribuci (a ja budu u toho) tak budu velmi spokojen...
Takze, jestli se projekt Monkey znovu rozjede, chci se zapojit do
mailing listu a do prace.

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language