Propagace Linuxu

Oto Buchta otalinux na buchtovi.cz
Pátek Září 4 09:57:31 CEST 1998

Dne Čt, 03 září 1998 jste napsal(a):
>Dohodl jsem se s redakci casopisu Internet, ze by na svem CD venovali urcity
>prostor i Linuxu. Chtel bych Vas poprosit o spolupraci v navrhu toho, co by se
>na CD melo objevit. Berte prosim zretel na zamereni casopisu a take to, ze CD
>nebude cele o Linuxu (zatim :)
>Zatim jsem zvazoval umisteni Monkey Linuxu + Netscape v posledni verzi pro libc
>i glibc.
Je zbytecne dodavat dve verze Netscape, ale budiz.
Co se tyce instalace. Predstavte si, ze clovek da CD do mechaniky, spusti se
autorun, ve ktere klikne na nainstaluj si Linux a ten se mu nainstaluje, spusti,
nabehnou X-y a nabidne se Vam "Jak se chcete pripojit na sit?" Uzasne, co?

Co tedy v instalaci MUSI BYT:
1)Plne cesky X-server SVGA nebo jiny podobny zvladajici 1024x768
	non-interlaced jedouci na vetsine karet.
2)Ceske fonty.
3)Pocesteny browser s home-page www.linux.cz.
4)Pripojeni pres modem bez nutnosti znalosti pppd pouzitelny kliknutim
	na ikonku. Pocesteny e-mailer.
Takze: jako X bych doporucil KDE, kdyby ale bylo vice stabilni
(hlavne kfm a kmail).
Jako browser a mailer (pocesteny) Netscape-Navigator.
Jako propojeni nakonfigurovany kppp, nejlepe s prednastavenyma providerama.
tady bych videl moznost vynikajici prezentace ISP a tedy jejich i budouci
spolupraci s CZLUG. Kazdy urcite rad doda nejake svoje demo s platnosti mesic
po vyjiti casopisu. Nejlepe, kdyby vsichni dali stejne jmeno a heslo, at nejsou
problemy.
Nejlepsi by bylo, kdyby bylo predem stanovene heslo pro roota a nekolik dalsich
uzivatelu.
Linuxove noviny v html verzi On CD?

S pozdravem,

Telcontar