Preklad koffice [2]

Dan Ohnesorg, admin on power Dan.Ohnesorg na feld.cvut.cz
Pátek Září 4 13:25:48 CEST 1998

Podarilo se mi prelozit koffice, ale jsem z toho v depresi, protoze moje binarky delaji
presne to same, co ty originalni:

kformula.bin: can't resolve symbol '_Xglobal_lock'
kformula.bin: can't resolve symbol '_XUnlockMutex_fn'
kformula.bin: can't resolve symbol '_XLockMutex_fn'

Mam takove tuseni, ze by to mohlo souviset s tim, ze jsem nahraval lokalizacni
knihovnu od Yeni, takze se mi mozna rozesly .h soubory s knihovnami. Nevite,
nekdo presneji, jestli je to ono a jak z toho ven? Nerad bych se vzdaval konecne
funkcni cestiny.

diky
dan

DDDDDD
DDDDDD OO              CVUT FEL Prague, Bohemia
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Komunista je clovek,
ktery ztratil veskere nadeje stat se kapitalistou