konkurenceschopnost Linuxu

Jaroslav Klaus J.Klaus na sh.cvut.cz
Pátek Září 4 15:52:00 CEST 1998

bohuzel, omylem jsem smazal autora:
> Hoho, ondyno jsem videl OpenNT, takova unixova nadstavba nad
> NTcka je to.
> Fakt tam funguje i telnet - problem je, ze to stoji udajne
> par set tisic
> korun. No nekupte to... Kdo by chtel Linux, kde je e.g.
> telnet zadarmo,
> ze? ;-)

Neni ten OpenNT nahodou OpenStep nad NT? To by pak bylo ale o necem jinem.
Veci typu telnet jsou ty podradne. Kvuli tomu si OpenStep nikdo samozrejme
nekoupi.

BTW: MS ted pry nabizi NT server s Terminal serverem za stejnou cenu. Kdyz
jsem to tak z rychliku videl, tak to vypadalo velmi zajimave. Licence je
pry navic takova, ze mate Terminal server s neomezenym poctem
pripojitelnych terminalu a na kazdou workstejsnu odkud se budete chtit
nakonektit si koupite jednu licenci terminalu. Docela dobra licence na to,
aby se to rozsirilo, ne?

Jarda