Serial-Programming-HOWTO

Jaroslav Klaus J.Klaus na sh.cvut.cz
Pátek Září 4 16:53:28 CEST 1998

On Fri, 4 Sep 1998 obr na nri.cz wrote:

> chtel bych se zeptat jestli nekdo neprogramoval seriovy port.
> ja mam na COM2 senzor mezi DTR a CTS a chtel bych precist
> jestli je sepnutej ale nedari se. priklad jsem si vzal ze
> Serial-Programming-HOWTO ale nejak mi to furt nechodi.

No, docela by mne zajimalo, kde se v Serial-Programming-HOWTO pise o DTR.
Nikde jsem to tam nenasel, takze nevim, ktery priklad byl vzorem.

Doporucuji tedy prostudovat /usr/include/asm/termios.h a
/usr/include/asm/ioctls.h (nevim, kde to je v jinych distribucich - toto
je z RH4.2). No a pak treba nahozeni DTR je

   int set;
   ioctl (fd, TIOCMGET, &set);
   set |= TIOCM_DTR;
   ioctl (fd, TIOCMSET, &set);

Pokud promennou set vymaskujete TIOCM_CTS, dostanete nejspis hodnotu CTS
(prakticky jsem to CTS ale nezkousel). fd je samozrejme deskriptor
prislusneho zarizeni.

Jarda Klaus