Samba na vice rozhrani [6]

Michal Kurka kurka na pha.pvt.cz
Pátek Září 4 15:27:25 CEST 1998

> To je skoda. Zrovna mne sice nenapada jediny duvod, proc pouzivat
> NetBEUI, ale je pravda, ze je-li na Win nainstalovano IPX nebo NetBEUI,
> pak tyto maji prednost pred TCPIP, ale to uz jsem psal drive.

Na serveru bude casem nainstalovany router IPX (spolu s MARSem). Pokud
by po IPX chodil i browsing, mohlo by to pomoct, ne?

> No, to je sice pravda, ale ve Win95 je snad nejaky bug, ktery ma
> problemy s browsenim pres segmenty. To jsem precetl v pricurce k NT
> a tam bylo doporuceno pouzit jako browser NT (jak kdyby to slo jinak
> ;-).

Pritom v 'BROWSING.txt' se autor tvaril, jako by melo vse fungovat -
tedy viditelnost vsech segmentu ve vsech segmentech. Pravda, byl v tom
jeden hacek: vsechny stanice byly v jedne skupine. Priklad reseni s vice
skupinami autor uz neuvedl.

> Ale pokud se pouziji wokna s OSR2, tak by to mohlo v konceptu popsanem
> Danem fungovat.

Myslim, ze na stanicich nejsou OSR2, ale jist si tim nejsem.
Neinstaloval jsem je. Zrejme by pohodlne problem vyresil ten router
NetBEUI. Akorat nevim, jaky program jej zajistuje.

> Mozna by stalo "posilnit" SAMBU tak, aby vzdy souboj o to
> kdo bude master browserem vyhrala. K tomu asi staci
> nastavit OS LEVEL na > 33 cimz zdola urcite win95 a winNT.

'os level' mam na 65 podle doporuceni v 'BROWSING.txt'. Ostatne jsem to
uvedl v 'smb.conf', ktery jsem posilal v nekterem ze svych prispevku do
konference.
--
Michal Kurka