ANNOUNCE: XKB-czsk-forcedIM-0.04

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pátek Září 4 20:43:55 CEST 1998

Zdravim,

u Yenyu na ftp://ftp.muni.cz/pub/localization/linux/X11 sa nachadza
nova verzia baliku podpory ceskej a slovenskej klavesnice pre XFree.

glibc-ovska Xlib je skompilovana s najnovsimi patchmi,
pribudol patch XLC_LOCALE (mal by riesit problem s XKeySymDB
a il2_, ale radsej som to tam nechal) a je zmeneny install.sh
tak, aby existujuce roztrusene locales (cz, cs, cs_CZ ; sk, sk_SK)
mergol do cs_CZ a sk_SK a urobil linky - tym by mali zmiznut problemy
s RH 5.1.

Kedze doma RH 5.1 nemam, nie je to ktovieako testovane -
radsej si pred pouzitim obsahy locale adresarov zazalohujte.

Od uploadu sa objavil este jeden patch - nechce sa mi to kvoli
nemu balit znovu, takze pre tych, ktori maju problemy s ocircumflex,
adiaeresis a section:

cat >> $RPM_BUILD_ROOT/usr/X11R6/lib/X11/XKeysymDB << END
il2_ocircumflex         :01F4
il2_adiaeresis          :01E4
il2_section             :01A7
END
ed $RPM_BUILD_ROOT/usr/X11R6/lib/X11/xkb/symbols/czsk << END
,s/ocircumflex/il2_ocircumflex/g
,s/adiaeresis/il2_adiaeresis/g
,s/section,/il2_section,/g
wq
END

Opravu XLC_LOCALE a ceske a slovenske klavesnice som zaciatkom
augusta poslal XFree86 teamu. Doteraz som okrem automatickej reply
ziadnu reakciu nedostal, takze nemam predstavu, ci maily putovali
do /dev/null, alebo sa na ne niekto pozrel/pozrie. Dufajme ze ano,
toto by malo patrit do distribucie a osobitne sireny by mal
byt len ten forcedIM hack.

Zdravi
--
					Stano