RH scripts

faron na email.cz faron na email.cz
Sobota Září 5 16:51:04 CEST 1998

Zkousim pouzivat linuxconf.... potreboval jsem nastavit
routing na linuxovem stroji, ktery slouzi jako access
server pro sit se dvema sitovymi segmenty. rucne jsem
routing nastavil v pohode. pak jsem zadal parametry do
linuxconfu a ten mi vysvetlil ze pro aktivaci je treba
provest /etc/rc.d/init.d/network reload. cili abych dosahl
spravneho routingu i po restartu linuxu, pridal jsem
"network reload" do rc.local (na zacatek). Funguje to.

Otazka zni: je to systemove cisty postup? Cekal jsem ze
linuxconf zaradi routing do startovacich skriptu sam... ve
skutecnosti modifikuje /etc/sysconfig/static-routes, ktery
je volan prikazem ifup-routes, ktery je volan jedine pres
"network reload"... ale uz ne pres "network start".

PS. do rc.local jsem dal routing proto, aby se provedl az
na konec, v dobe kdy uz bezi ppp do internetu.