DNS zaznamy pro subsite (subnety)

Petr Soucek petr na ryston.cz
Neděle Září 6 11:17:44 CEST 1998

Je to popsano v RFC2317 = BCP20, v navrhovane knize je popsano jen jedno
reseni, v RFC je jich vice, osobne davam prednost alternative z bodu 5.2,
kdy se nepouzivaji znaky "/" v domenovem jmene a neni nutne vytvaret novou
zonu a novy sekundar pro ni u providera.
Tato metoda jde pouzit na jakemkoliv nameserveru.
Pokud nahodou nevite, kam na RFC, tak jeden z primarnich zdroju je na
ftp://ftp.isi.edu/in-notes/ .

Zdravi

Petr Soucek