Chybove hlaseni jadra [2]

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Neděle Září 6 13:14:35 CEST 1998

On Tue, 1 Sep 1998, Michal Kurka wrote:

> [...]

nebo deska

> Na stejnem stroji ale bezchybne provozuji DOS i Win95. Nastesti to byla

Na to se neda sazet. Muzete zkusit v DOSu pustit treba checkit apod.
Znam pocitace, kde treba Nt bezi v pohode, ale test pameti checkitem
vyvolava reset, stejne tak s Linuxem. Nektere chby prichazi
dost z pozvolna, obcas neco nefunguje, spadne, ale staci RESET, Poer
ON/OFF atd a zase to funguje. jenze casem to odpochoduje stejne.
Mozna, ze to tim neni.

> jen zkusebni instalace Linuxu, takze ji budu provadet znovu. Treba to

S pozdravem
	Petr Snajdr