2 procesory

Stepan Toth TOTH na novell.svkul.cz
Neděle Září 6 18:30:31 CEST 1998

Zdravim vas vsechny.

mam k vam prosbu. Jsem v Linuxu zacatecnik rychle bych potreboval
radu, jak zjistit, ze nainstalovany Linux bezi na dvou procesorech.

Nevim presne, co by v TOPu (nebo v jadre??) mohlo vyjadrovat beh dvou
procaku.

mame 2x P100 CPU,
    128 MB Ram,
    atd.

Diky predem za radu.

Stefi.

|Stepan Toth (Stefi, Stepino, Stephano, apod. :-))  )           |
|prace:                                          domu:          |
|SVK Usti nad Labem                              Nova 1407/38   |
|e-mail: Stepan.Toth na svkul.cz                    Usti nad Labem |
|www:    http://www.svkul.cz/~toth               400 03         |
|                           /~toth/sparta.html  tel: 047/ 317 85|
|tel:        047/ 522 08 11                                     |
|                 520 91 26                                     |