Samba na vice rozhrani [5]

Robert Follner follner na icl.cz
Pondělí Září 7 10:42:07 CEST 1998

On Fri, 4 Sep 1998, Jaroslav Klaus wrote:
> Nejak mi neni jasna terminologie v predchozi vete (sit _x_ segment
> a local master browser _x_ domain master browser).
ted uz nevim, ale segment je podsit dana broadcast adresou (u TCPIP),
je to az k bridgi nebo routeru. Sit by mela byt slozena z vice
podsiti...B

> Ve Win9x je u kazdeho protokolu checkbox "prefered protokol" nebo tak
> nejak. To nefunguje?
Obavam se, ze to funguje jen napul (aspon u win95 urcite). Sice pak
budou win95 pouzivat ten preferred protokol, ale netbios announce
bude i nadale posilat pres NetBEUI a kdyz tam nebude, tak pres IPX.
Az kdyz tam nebude ani NetBEUI ani IPX, zacnou to posilat pres TCPIP.
U win98 nevim. Nezkousel jsem to jeste, ale jelikoz to jsou jeste vice
spraseny w95, tak si nedelam iluze :-(
U NT to, myslim, funguje korektne.

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language