isprint() vs diakriticka znamenka

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Pondělí Září 7 09:49:21 CEST 1998

Cejka Rudolf (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz) wrote:
> Michal Hucik (chaky na goliash.inext.cz) wrote:

[ ... ]
> ze nekde pri inicializaci programu (ostatne stale jde o docela casty jev,
> takze si z toho nic nedelejte) chybi radek:

> 	setlocale(LC_CTYPE, "");

> nebo
> 	setlocale(LC_ALL, "");

Ano, pokud tohle vlozim do funkce ve ktere je pouzit isprint(), tak uz se to
chova korektne. Zkusil jsem se podivat na zavatek programu do funkce main()
a nasel jsem tam volani funkce gtk_set_locale() coz je v podstate to samo
jako setlocale(), jenze pokud je tohle volani (at uz setlocale(), nebo
gtk_set_locale()) umisteno v main(), tak ten isprint nechodi spravne ...
zacne se chobat korektne az ve chvili, kdy nektere z techto volani umistim
primo do funkce ze ktere je volan isprint() ? Proc?

Ahoj -
	Michal

--
   "http://www.inext.cz/www/chaky/", "mailto:chaky na vs.inext.cz"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---