Star Office 4.0

Pondělí Září 7 11:10:52 CEST 1998

Ing. Jan Marek pise:
:Anebo se to da resit pres balik office-wrapper, pres ten to mam
:nainstalovane ja, jede mi to s glibc knihovnou a dokonce i cesky. Ovsem
	Jede s libc.so.5.4.38, ktera je soucasti wrapperu.

:uz nevim, kde ten office-wrapper stahnout a z hardu jsem to smazal.
:(Prave jsem se jeste dival locatem). Vim, ze jsem to nasel kdysi podle
:doporuceni na http://www.freshmeat.com , ale jestli se totam jeste nejak
:rozumne da najit...
	Pokud pouzivate RedHat, da se URL najit v zahlavi nainstalovaneho
baliku:
$ rpm -qi staroffice-wrapper
Name        : staroffice-wrapper          Distribution: http://www.waldherr.org/
Version     : 4.0                               Vendor: http://www.waldherr.org/
Release     : 9                             Build Date: Thu Jul 23 10:47:37 1998
Install date: Wed Aug  5 15:25:56 1998   Build Host: amadeus.waldherr.org
Group       : X11/Applications              Source RPM: staroffice-wrapper-4.0-9.src.rpm
Size        : 1928830
Packager    : Stefan Waldherr <swa na cs.cmu.edu>
URL         : http://www.waldherr.org/soffice/
Summary     : Helps to install StarOffice 4.0 on RedHat
Description :
	Krome toho je nyni balik uz i v contribu.

--

--Zdenek Pytela, <letty na mrakoplas.phil.muni.cz>