Propagace Linuxu

Juraj Rehak glip na napri.sk
Pondělí Září 7 10:52:54 CEST 1998

> Nejake pokusy o Linux na dos-fat uz myslim delal asi dvakrat CHIP. Ale
> spouste
> lidi se zda i toto dost slozite (nevim, nezkousel jsem) a vzdali to pomerne
> brzo.
Yo, davali tam monkeya a skuste "beznemu userovi" vysvetlit ako sa pouziva
arj ;]

> Nevim, zda by existovala moznost vypaleni "ziveho" linuxu primo na
> bootovaci CD. Akorat nevim, co s oblastmi nutnymi pro zapis - ale
Slackware 3.0 mal predinstalovanu verziu spustatelnu z CD, loadlin je asi
rozumnejsie riesenie, nie kazdy bios podporuje bootovanie z CD.
> mozna to uz nekdo resil. Jedine, co me ted napadlo, je primo do jadra
> dat podporu pro Wokna a adresare /var, /tmp &spol vytvorit primo na
> wokenni oblasti (pro 99% uzivatelu PC to je stejne /dev/hda1).
Maly temp na najnutnejsie veci sa da spravit v ramdisku aby to vobec
nabehlo a potom poziadat usera ze ak s tym chce serioznejsie robit patrilo
by sa vybrat kde ten temp naozaj bude.

> A mozna, ze existuje nejaky X-server (mozna ...-VGA16-...), ktery by
> sel na vetsine soucasnych VGA-karet i bez instalace.....
Ano ten ide bez problemov...

--
                                .  ,           Glip