Problemy s Linuxom na AMD

Pondělí Září 7 09:28:37 CEST 1998

socpdk na bb.telecom.sk (Ing. Jan Zgrebnak) writes:

> Mam linux redhat 4.2 na AMD486/DX2 80 so zakladnou doskou VLB a AWARD
> biosom. Stava sa mi vsak, ze obcas mi spadne X-server a vypise spravu
> Couldn't find free page ,pocitac zamrzne s musim to resetovat ako z
> okien. Mam obavy , ci to nie je sposobene procesorom AMD.

Pokud se nepletu, je v RH 4.2 jadro 2.0.30. Tam se obcas (me 2x za 1
rok) projevila chyba provazena vypisem typu Couldn't get free page, a
system zatuhl. Chyba byla odstranena v nasledujicich verzich
jadra. Zkuste upgrade na 2.0.35, je k dispozici v updatech pro RH4.2.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR