boot DOS/WINNT z druhe partition

Ondrej Palkovsky ondrap na hotmail.com
Pondělí Září 7 11:54:03 CEST 1998

Dobry den!
Prave jsem nainstaloval novy Debian a zjistil jsem ze se mi nedari
nastavit LILO, aby mi bootovalo NT/DOS. V Debianu 1.3 to slo. Moje DISKY
jsou nastaveny nasledovne:
hda1: NT
hda2: swap
hdc1: Linux
hdc2: DOS+Loader pro NT

V predchozi verzi stacilo dat other=/dev/hdc2, table=/dev/hdc a
loader=/boot/any_d.b(nebo any_b.b, ted si nevzpominam) a vsechno
chodilo, jenze v nove verzi LILA tyto loadry nejsou. (ty NT tam nejsou
kvuli me). Jedna moznost je prohodit ty disky a zkusit to nabootovat
obracene, ale zatim bych to rad zkusil takhle.

Diky za pomoc
--
Linux!  Guerrilla UNIX Development     Venimus, Vidimus, Dolavimus.
(By mah na ka4ybr.com, Mark A. Horton KA4YBR)