isprint() vs diakriticka znamenka

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Pondělí Září 7 12:20:03 CEST 1998

Cejka Rudolf (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz) wrote:

[ ... ]
> : zacne se chobat korektne az ve chvili, kdy nektere z techto volani umistim
> : primo do funkce ze ktere je volan isprint() ? Proc?

> V tomto bode uz nevim - s gtk jsem si nehral. Trochu se obavam, ze chyba
> muze byt bud primo v gtk nebo nekde v knihovnim mismasi libc x glibc.

Zkousel jsem ten sam problem vyprodukovat na vlastnich zkusebnich zdrojacich
(s gtk i bez), ale nepodarilo se mi to ... Coz znamena ze chyba je nekde
uvnitr zdrojaku glade, ale nejak nemuzu prijit na to v cem ...

--
   "http://www.inext.cz/www/chaky/", "mailto:chaky na vs.inext.cz"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---