Bug nalezen: isprint() vs diakriticka znamenka

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Pondělí Září 7 13:07:31 CEST 1998

chaky na goliash.inext.cz (Michal Hucik) wrote:
> Omlouvam se vsem ze s tim porad jeste otravuji, ale nalezl jsem zdroj
> problemu. Podobna cinnost se uvnitr programu vyskytuje vicekrat:
>
> -------
>
> /* We need this so that numbers are written in C syntax rather than the
>    current locale, which may use ',' instead of '.' and then the code
>    will not compile. This code is from glibc info docs. */
> GbStatusCode
> source_write (gchar * project_name, gchar * directory)
> {
>   gchar *old_locale, *saved_locale;
>   GbStatusCode status;

> [...]

   Nemuzu si pomoci, ale ten clovek, ktery tohle vymyslel, vedel o locales
asi tolik jako Hurvinek. To si nemohl nekde precist, ze existuji nejake
kategorie locales, a ze by mel misto

    setlocale (LC_ALL, "C");

udelat

    setlocale (LC_NUMERIC, "C");

!?!?! Kvuli tumu, ze program potrebuje zapsat do konfiguracniho souboru
nejaka cisla (a pak je precist), tak uzivatel nemuze pouzivat ISO-8859-2,
a kdyby na to prislo, nemuze mit jeho jazykem mluvici program.

Kam se maji posilat bug reporty?

--
                         ***  Petr Kolar  ***
            Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229