Bug nalezen: isprint() vs diakriticka znamenka

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Pondělí Září 7 16:02:37 CEST 1998

Cejka Rudolf (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz) wrote:
> Michal Hucik (chaky na goliash.inext.cz) wrote:

> : setlocale (LC_ALL, "C");
> : status = real_source_write (project_name, directory);
> : setlocale (LC_ALL, saved_locale);

> Coz znamena, ze fce isprint() je volana ve funkci real_source_write()?
> (O tom tu zatim nepadlo ani slovo, ze ano?)

Omlouvam se. Neuvedomil jsem si ze to nemusi byt na prvni pohled jasne.

[ ... ]
> Pri pouhe nahrade LC_ALL -> LC_NUMERIC vznika dalsi hrozba.)

Souhlasim s vami v tom, ze tento zpusob prace se systemovym nastavenim typu
'locales' asi neni to prave.

--
   "http://www.inext.cz/www/chaky/", "mailto:chaky na vs.inext.cz"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---