Panika v Linuxu

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Září 7 17:06:39 CEST 1998

> Sep4294967290 4 nemesis Sep4294967290 4 kernel: Unable to handle kernel
					  ~~~~~~
> paging request at virtual address c0c00000

> Nevite cim by to mohl byt ??? Je mozne, ze by za to mohla ta slavna
> samba ??? (Nechce se mi tomu verit, ale
> cert nikdy nevi, kdyz pouziva pre alpha verze ...).

   Je to hlaska kernelu, takze kernelem. Co to je za verzi?

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"Beware of bugs in the above code; I have only proved it correct, not tried it."