linux v ROM?

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Září 7 17:08:33 CEST 1998

Zdravim,

> sveho casu jsem nekde na inetu cetl, ze se chysta projekt, ktery by mel
> vyvinout ROM BIOS s linuxem pro PC.
>
> Nevite nekdo, jestli to nejak pokracuje, pokud ano, jak je to daleko, jestli
> se to pripadne da nekde sehnat, nebo kde o tom je neco psano?

   Tento projekt, pokud vim, vyslovene zivori a prilis se na nem nepracuje.
Hlavnim problemem je, ze pro kazdy motherboard je potreba v detailech jiny
BIOS, takze neco, co by fungovalo opravdu univerzalne, udelat nejde.

   Jiny, ponekud realistictejsi napad, by byl vyuzit toho, ze ve spouste
BIOSu je spousta volneho mista a _pridat_ tam kernel vcetne loaderu. Uz delsi
dobu uvazuji, ze to zkusim, ale jeste jsem si na to nenasel cas.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"We all live in a yellow subroutine."