Dotaz ohledne nejlepsi instalace

Pavel Makovec pavel-m na terminal.cz
Pondělí Září 7 20:51:45 CEST 1998

Marek Kocan napsal:
>  jsem zacatecnik - chci si nainstalovat Linux. Jaka je nejlepsi verze
>instalace? Chci Linux pouzivat vcetne xWindows a kancelarskych aplikaci,
>www prohlizece a postovniho klienta.

dovolil jsem si vasi zpravu prevest do ascii, protoze diakritiku
zatim spravce konference--pokud je mi znamo--nepodporuje.

nejlepsi verze z hlediska uzivatele produktu ms je asi distribuce
red hat linux 5.1, kterou lze zakoupit jako soucast (nebo i zvlast)
knihy "pouzivame linux." je tam netscape, x-systemy, e-klienti...

jeste stabilnejsi distribuci je debian linux 2.0, kterou nabizi
napr. brailcom, ale ta se nesnazi byt uzivatelsky tak atraktivni.
(kdyz hodne zjednodusim: rh5~workstation, debian2~server.)

kancelarske aplikace typu ms opice (jak nekdo trefne napsal)
jsou napr. star office 4.0, ktere vsak nejsou jen za cenu medii...

s pozdravem,
pavel makovec