Linux pro 8086

Radek Hnilica radek.hnilica na usa.net
Úterý Září 8 08:04:33 CEST 1998

Krautvor Ale9 wrote:

>  A jak je to s podporou zvukove karty ?
> Ales

Nemam zadne informace o podpore zvukovych karet.ELKS je postaveny na
procesoru tridy I8086, to jsou 16-bitove procesory s 64k segmenty. Toto
zasadni omezeni se v pripade programu i jadara projevuje nasledujicim
zpusobem. Kazdy program i jadro ma k dispozici tri segmenty.
Segment kodu. Zde je program (max 64KB)
Segment dat. Zdej jsou data programu (max 64KB)
Segment zasobnikovy. (max 64KB).
Ted si nejsem jisty, jetli se zasobnikovy a datovy segment neprekrivaji.

Z toho vyplyva, ze na ELKS si nemuzete spuste zadne obludy, ani
spracovavat megadata.

Stajna omezeni jako pro program plati i pro kernel :-)

Pokud vim, kernel zvlada to zakladni co ma, a sitovani.

--
Radek Hnilica <radek.hnilica na usa.net>