upgrade glibc a signal 24(asi)

Leos Literk debus na login.onyx.cz
Úterý Září 8 10:06:57 CEST 1998

 Nazdar,

v sobotu jsem kvuli gtk+ instaloval rpm glibc2.0.7-13. Predtim jsem mel
2.0.7-5. Po instalaci jsem jiz nepustil Xy. Presneji server se rozjel,
ale manager(kazdy) skoncil s hlaskou
CPU time limit exceeded, coz je popis signalu asi 24. To mi zacaly delat
vsechny vetsi programky. Nebo to ani nenapsaly a rovnou core dumped.
 Pak jsem rebootoval a zacaly to delat vsechny programy vcetne 'ls' a
'rm'. Po nasledujicim rebootu se linux uz nerozjel. Pravdepodobne init
skoncil s core dumped :(.
 Tak jsem nabootoval z diskety rescue, ale po chrootu vse zase
havarovalo. Nakonec jsem si vytvoril dalsi particii s linuxem, pak jsem
udelal
rpm -i --root /mnt/old --force glibc207-5.rpm.
Tedy linux by mel byt ve stejnem stavu jako pred upgradem. Ale neni.
Sice uz nabootuje,
ale nejde spustit window manager. A vetsi programy spadnou taky. Ted
cekam, kdy to zacnou delat vsechny.
Naprosto nechapu, co a proc to dela. Uz uvazuju, ze to radsi cele asi
reinstaluju.

Mejte se.
                                                            Leos